Wednesday, 16 December 2015

CIRI-CIRI PRODUK ADA MERKURI

 Assalamualaikum korang

Entri kali ni TT nak story pasal kecantikan,sapa yang xnak cantik ye tak.
Maybe ramai lagi d luar sana yg masih belum tau tentang kosmetik bermercury ni kan.

Bahaya MERKURI-Kanser (Kanser kulit,kanser payudara,kanser payudara)
-Meningkatkan potensi untuk dapat penyakit hilang ingatan
-Kegagalan buah pinggang untuk berfungsi(mercuri menyerap masuk ke dlm kulit)
-Parkinson(penyakit saraf).

Ciri-ciri kosmetik yang ada MERKURI


1)Melekit-lekit dan tak resap pun kat kulit

2)Tidak Homogen.

3)Kulit putih terlalu segera.

4)Xda langsung jerawat nak tumbuh (bahaya nih, TT pun tumbu jugak jerawat gatai)

5)Bau logam.

6)Warna kebiasaanya berwarna putih-kuning.

7)Berkilau blink2.

8)Bila stop pakai,bintik2 tumbuh kat muka,gatal-gatal.

9)Kulit sensitif dengan matahari. Macam terbakar.

Nah check KKM LUFFIYA nihhh




No comments:

Post a Comment